Акція”16 днів проти насильства”триває з 25 листопада до 10 грудня.
Мета акції – привернути увагу суспільства до проблем насильства, дискримінації та несправедливості; виховати повагу та толерантність до інших людей; навчити захищати свої права та поважати права інших; об’єднати дітей і дорослих у спільному прагненні будувати світ без насильства.
Ключові дати акції:
25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
3 грудня – Міжнародний день людей з інвалідністю;
5 грудня – Міжнародний день волонтера;
6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;
10 грудня – Міжнародний день прав людини.
Згідно з календарем дат, з учнями проведено ряд заходів:
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом.
У цей день девізом наших заходів був вислів: «Інформація рятує життя».
Учні пригадали інформацію про поширення ВІЛ/СНІДу, профілактику захворювання та способи зменшення стигми й дискримінації щодо людей, які живуть з ВІЛ.
Метою заходів було -навчити безпечній поведінці та турботі про власне здоров’я.
У бібліотеці ліцею для читачів представлена книжкова виставка «Ні СНІДу».
Проведені заходи:
*Інтерактивна гра “Факти та міфи про ВІЛ/СНІД”.
*Міні-дебати “Як зменшити стигму щодо людей з ВІЛ”
*Творча активність
Створення інформаційних буклетів для однолітків на тему: «Як зберегти своє здоров’я».
*Проведено анонімне анкетування учнів щодо обізнаності та ставлення до ВІЛ/СНІДу. Метою анкетування було дізнатися, наскільки учні обізнані про шляхи передачі ВІЛ, способи профілактики та ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Результати допомогли визначити, які теми потребують додаткового роз’яснення, і сприяли формуванню більш толерантного ставлення серед дітей.
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством. Тема заходів: «Розірви ланцюги – обери свободу».
На бібліотечних заходах висвітлювалася проблема сучасного рабства та примусової праці. Підлітки дізналися, що таке рабство, як протидіяти експлуатації, захищати права постраждалих. Метою цього дня було- сприяння звільненню людей від насильницьких форм контролю та нагадування про важливість свободи і гідності для кожної людини.
З учнями проведено:
*Рольові ігри “На місці постраждалого”
*Виготовили мапу експлуатації, де записали факти про сучасне рабство у світі та Україні.
*Створили “Ланцюги свободи”
Діти складали разом символічний ланцюг свободи.
Переглядали відео-історії по темі.
Далі буде…
