Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

В Тернівському ліцеї створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
  • у наявності пандус і доступ до першого поверху;
  • східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
  • виконано ремонт туалетів на І поверсі;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

  • стіни світлих тонів;
  • меблі, парти – кольору натурального дерева;
  • стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системами електричного опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Територія ліцею підтримується в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові  послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог).