НУШ – школа добра, радості і творчості

Дитина в центрі уваги

Дитина в центрі уваги НУШ

“У вихованнi все головне: i урок, i розвиток рiзносторонніх iнтересiв дiтей поза уроком, i взаємовiдносини вихованцiв у колективi.”
(В.О. Сухомлинський)

Дитиноцентризм – один із важливих принципів побудови нової української школи.

Покоління А (альфа)

У 1991 році Нілом Хау та Уїльямом Штрауссом була описана Теорія поколінь, згідно цієї теорії покоління змінюються раз на 20-25 років, і є шість поколінь сучасності, а ваші діти належать поколінню А (альфа).

Вимоги сучасності

Учні мають вміти:

  • критично мислити;
  •  творчо вирішувати проблеми;
  • зрозуміло пояснювати свою думку;
  • засвоювати мінливі технології;
  • орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці.

Готовнiсть дитини до школи

Перша соціальна роль дитини в суспільстві – це роль школяра.

Готовність дитини до школи вчені-психологи умовно поділяють на:

  • загальну;
  • інтелектуальну;
  • психолого-педагогічну.

Поради батькам

  • Дбайте про здоров’я дитини.
  • Допомагайте у пiдготовцi до школи.
  • Органiзуйте робоче мiсце дитини.
  • Привчайте до охайностi й порядку, до самостiйностi.
  • Заохочуйте найменшi успiхи дитини у навчаннi й поведiнцi, використовуючи для цього слова схвалення.
  • Радiйте вашiй дитинi!
  • Розмовляйте з дитиною спокiйним голосом.
  • Будьте терплячими.
  • Щодня читайте дитинi.
  • Заохочуйте зацiкавленiсть та уяву дитини.

Особливості НУШ

  • Початкова школа ( 2 цикли: 1–2 класи, 3-4 класи);
  • базова середня школа (5–9 класи – гімназія);
  • профільна школа (10–12 класи).

Закон запроваджує компетентнісне навчання.
Компетентність

  • це не теоретичні знання, які діти отримують у школах зараз.
  • Це впорядковані знання та вміння застосовувати їх у житті.

Наскрізні вміння

Усі компетентності об’єднуватимуть так звані наскрізні вміння:

  • читання з розумінням;
  • уміння висловлювати свою думку усно і письмово;
  • критичне та системне мислення;
  • здатність логічно обґрунтовувати позицію,
  • творчість, ініціативність,
  • вміння конструктивно керувати емоціями,
  • оцінювати ризики,
  • приймати рішення,
  • вирішувати проблеми,
  • здатність співпрацювати з іншими.

Ранкова зустріч

Ранкові зустрічі – це час на першому уроці, коли діти можуть висловити свою власну думку, своє бачення чогось.

LEGO  “Шість цеглинок”

Невід’ємною частиною, основним “інструментом” розвитку мислення, уяви, пам’яті в учнів нової української школи є цеглинки LEGO.

Висновок:

мета НУШ:

  • взаємодій;
  • рухайся;
  • вчитись практично;
  • побач;
  • доторкнись;
  • відчуй.