2021 -2022 навчальний рік
Керівник МО :
вчитель біології та хімії
Одородько Ю. С.
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання:
«Формування та розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках природничо-математичного циклу в рамках реалізації Концепції НУШ »
Завдання роботи МО на 2021 -2022 навчальний рік
Головні завдання методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу у 2021-2022 навчальному році:
- Забезпечення умов для професійної самореалізації вчителів ліцею, підвищення їхнього соціального статусу.
- Впровадження у педагогічну діяльність інноваційних технологій навчання та виховання.
- Виховання стійкого інтересу до навчання, стимулювання інтелектуальних та естетичних потреб школярів на опанування природничо- математичних наук.
- Ознайомлення, вивчення, аналіз нормативних, інструкційних, методичних матеріалів.
- Вироблення рекомендацій щодо навчально-виховного процесу.
- Продовження роботи зі створення навчально-методичної бази.
- Виховання екологічної поведінки учнів, розуміння відповідальності за власні дії.
- Впровадження у навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду і стимулювання професійного зростання та підвищення педагогічної майстерності вчителів ліцею.
- Підготовка учнів одинадцятих класів до зовнішнього тестування навчальних досягнень випускників.
- Забезпечення об’єктивності оцінювання знань учнів протягом навчального року.
- Участь у регіональній та обласній виставці «Нова українська школа Черкащини -2022».
- Підготовка робіт для захисту в МАН на регіональному та обласному етапах.
- Участь у Всеукраїнських конкурсах з природничо – математичних дисциплін.
ПЛАН
роботи методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу на 2021 – 2022 навчальний рік
Тематика засідань методичного об’єднання
Термін проведення | Відповідальний | |
---|---|---|
Серпень | ||
1 | Опрацювання офіційних документів Міністерства освіти та науки України. | Одородько Ю. С. |
2 | Вивчення пояснювальних записок до програм з біології, математики, географії, фізики, хімії | Холоденко С. В.
Зеленська Л. Б. Ліщенко Т.А. |
3 | Методичні рекомендації щодо вивчення біології, математики, географії, фізики, хімії на 2021 – 2022 н.р. | Одородько Ю. С. |
4 | Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання природничо – математичного циклу на 2021 -2022 навчальний рік | Одородько Ю. С. |
5 | Структура та змістове наповнення занять у класах. | Холоденко С. В. |
6 | Огляд новинок літератури | Приймак А.А. |
Січень | ||
1 | Про досягнення і недоліки в роботі вчителів природничо – математичного циклу за перший семестр 2021 -2022 навчального року | Одородько Ю.С. |
2 | Креативна педагогіка в процесі викладання природничих дисциплін | Шумейко Л. А. |
3 | Методика організації проведення домашнього хімічного та фізичного експерименту. | Одородько Ю.С.
Зеленська Л. Б. |
4 | Інтерактивні технології на уроках математики та географії (з досвіду роботи). | Ліщенко Т.А.
Холоденко С. В. |
5 | Підготовка до проведення декади предметів природничо – математичного циклу. | Одородько Ю.С.
Приймак А.А. |
6 | Огляд новинок літератури та фахових видань | Ліщенко Т.А. |
Березень | ||
1 | Обмін досвідом роботи щодо підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання (приклади тестових завдань для підготовки до ЗНО) | Шумейко Л. А.
Холоденко С. В. Одородько Ю. С. |
2 | Інформаційні технології як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках природничих дисциплін | Зеленська Л.Б.
Тараненко І.М. |
3 | Звіт вчителів, що атестуються | Одородько Ю. С.
Приймак А.А. |
4 | Огляд новинок літератури та фахових видань | Шумейко Л. А.
Ліщенко Т. А. |