Акція”16 днів проти насильства”триває з 25 листопада до 10 грудня.

Мета акції – привернути увагу суспільства до проблем насильства, дискримінації та несправедливості; виховати повагу та толерантність до інших людей; навчити захищати свої права та поважати права інших; об’єднати дітей і дорослих у спільному прагненні будувати світ без насильства.

Ключові дати акції:

25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;

3 грудня – Міжнародний день людей з інвалідністю;

5 грудня – Міжнародний день волонтера;

6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;

9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;

10 грудня – Міжнародний день прав людини.

Згідно з календарем дат, з учнями проведено ряд заходів:

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом.

У цей день девізом наших заходів був вислів: «Інформація рятує життя».

Учні пригадали інформацію про поширення ВІЛ/СНІДу, профілактику захворювання та способи зменшення стигми й дискримінації щодо людей, які живуть з ВІЛ.

Метою заходів було -навчити безпечній поведінці та турботі про власне здоров’я.

У бібліотеці ліцею для читачів представлена книжкова виставка «Ні СНІДу».

Проведені заходи:

*Інтерактивна гра “Факти та міфи про ВІЛ/СНІД”.

*Міні-дебати “Як зменшити стигму щодо людей з ВІЛ”

*Творча активність

Створення інформаційних буклетів для однолітків на тему: «Як зберегти своє здоров’я».

*Проведено анонімне анкетування учнів щодо обізнаності та ставлення до ВІЛ/СНІДу. Метою анкетування було дізнатися, наскільки учні обізнані про шляхи передачі ВІЛ, способи профілактики та ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Результати допомогли визначити, які теми потребують додаткового роз’яснення, і сприяли формуванню більш толерантного ставлення серед дітей.

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством. Тема заходів: «Розірви ланцюги – обери свободу».

На бібліотечних заходах висвітлювалася проблема сучасного рабства та примусової праці. Підлітки дізналися, що таке рабство, як протидіяти експлуатації, захищати права постраждалих. Метою цього дня було- сприяння звільненню людей від насильницьких форм контролю та нагадування про важливість свободи і гідності для кожної людини.

З учнями проведено:

*Рольові ігри “На місці постраждалого”

*Виготовили мапу експлуатації, де записали факти про сучасне рабство у світі та Україні.

*Створили “Ланцюги свободи”

Діти складали разом символічний ланцюг свободи.

Переглядали відео-історії по темі.

Далі буде…